VACULOVÁ, Ivana. CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky. In Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 109-120. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CPV videoweb pro vzdělávání učitelů fyziky
Název anglicky CPV videoweb for the education of future teachers of physics
Autoři VACULOVÁ, Ivana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Minaříková, E. a kol.: Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. od s. 109-120, 12 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Svazek 21, 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055413
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-213-0
Klíčová slova česky Výzkum přírodovědného vzdělávání; učitelé fyziky; elektronické učební prostředí
Klíčová slova anglicky Research of scientific education; teachers of physics; electronic learning environment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Ivana Medková, Ph.D., učo 63881. Změněno: 15. 2. 2013 12:42.
Anotace
Kapitola popisuje oblasti výuky fyziky, které se na základě výzkumu jeví jako problematické. Ke každé oblasti byly dále přiřazeny ukázky videosekvencí z výuky fyziky a vytvořeny sady otázek pro (budoucí) učitele. Tyto otázky slouží jako nástroj diagnostikování a rozvíjení reflektivních kompetencí (budoucích) učitelů a zároveň jako výzkumný nástroj.
Anotace anglicky
The chapter presents the areas that are considered as problematic, based on the research of physics education. In each area, we show several illustrative videosequences of physics education, and related sets of tasks for (prospective)teachers. This e-learning environment should serve the purpose of diagnosing and developing reflective competences of (prospective) teachers and also as a research tool.
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 10:29