Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{970293, author = {Mareš, Jan}, booktitle = {PhD existence II: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech}, keywords = {teaching; doctoral study; higher education teaching; professional development; entry into the profession; self-reflection; selfexperience}, language = {cze}, title = {Proč jako doktorand (ne)učit kurzy pedagogické a školní psychologie}, url = {http://www.vzkas.upol.cz/index.php?id=101}, year = {2012} }
TY - SLIDE ID - 970293 AU - Mareš, Jan PY - 2012 TI - Proč jako doktorand (ne)učit kurzy pedagogické a školní psychologie KW - teaching KW - doctoral study KW - higher education teaching KW - professional development KW - entry into the profession KW - self-reflection KW - selfexperience UR - http://www.vzkas.upol.cz/index.php?id=101 L2 - http://www.vzkas.upol.cz/index.php?id=101 N2 - Cílem příspěvku je přispět k debatě o systému profesní přípravy vyučujících doktorandů na základě osobní zkušenosti autora. Zapojení studentů doktorských studijních programů do výuky, které je z hlediska profesního růstu velmi užitečné, totiž může mít celou i řadu úskalí. Příspěvek se zaměří na reflexi individuální profesní zkušenosti autora s výukou kurzů pedagogické a školní psychologie, které krom obvyklých potíží, které přináší ve výuce nezkušenost a nedostatek profesní přípravy, přináší i konfrontaci těchto problémů s vlastním obsahem výuky. Vzniká tím specifická výuková situace i sebezkušenost, která může být z hlediska dalšího profesního směřování zásadní. ER -
MAREŠ, Jan. Proč jako doktorand (ne)učit kurzy pedagogické a školní psychologie. In \textit{PhD existence II: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech}. 2012.
|