PITNEROVÁ, Pavla a Karel PANČOCHA. Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{970338, author = {Pitnerová, Pavla and Pančocha, Karel}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.}, keywords = {Inclusion; inclusive education; individuals with disabilities; special education; pre-service teacher training; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {331-342}, publisher = {MU}, title = {Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 970338 AU - Pitnerová, Pavla - Pančocha, Karel PY - 2011 TI - Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání VL - Neuveden PB - MU CY - Brno SN - 9788021057319 KW - Inclusion KW - inclusive education KW - individuals with disabilities KW - special education KW - pre-service teacher training KW - research N2 - Proces inkluze ve vzdělávání je ovlivňován četnými faktory, z nichž nás zajímá role učitele a jeho znalosti v tomto procesu. Institut výzkumu inkluzivního vzdělávání Pedagogické fakulty MU provedl výzkumné šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje a znalosti osob, u kterých je předpoklad, že by měly ve své profesi být jednou z determinant inkluzivního procesu. V textu se zabýváme výsledky té části výzkumu, která se zabývá rozborem znalostí z oblasti speciální pedagogiky. ER -
PITNEROVÁ, Pavla a Karel PANČOCHA. Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In \textit{KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities.}. Brno: MU, 2011, s.~331-342, 13 s. ISBN~978-80-210-5731-9.
|