TRNOVÁ, Eva. Chemické výpočty ve školních vzdělávacích programech. In Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Sborník přednášek z mezinárodní konference 29. září - 1. října 2010 v Trojanovicích. první. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta, 2010, s. 279-284. ISBN 978-80-7368-426-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Chemické výpočty ve školních vzdělávacích programech
Název česky Chemické výpočty ve školních vzdělávacích programech
Název anglicky Chemical Calculations in School Curricular Programmes
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Ostrava, Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie. Sborník přednášek z mezinárodní konference 29. září - 1. října 2010 v Trojanovicích, od s. 279-284, 6 s. 2010.
Nakladatel Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00055472
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7368-426-6
Klíčová slova česky chemický výpočet; školní vzdělávací program; vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky chemical calculation; school curricular programme; teacher training
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 27. 2. 2017 09:02.
Anotace
Chemické výpočty jsou považovány za nejobtížnější a nejméně oblíbené učivo v chemii. Od zavedení RVP ZV se učitelé často ptají, jaký typ výpočtů by měli zařadit do ŠVP, aby byli v souladu s požadavky RVP ZV. Práce prezentuje výstupy výzkumu vyžadovaných chemických výpočtů v RVP ZV, nutných dovedností a mezipředmětových vztahů.
Anotace anglicky
Chemical calculations are regarded as the most difficult and least popular in the chemistry curriculum. Since the introduction of RVP ZV (Czech National Curriculum), teachers ask often a question what types of chemical calculations should be included in ŠVP (School Educational Programme), to accomplish the outcomes desired by RVP. Paper presents outcomes of our research of the required chemical calculations in the context of RVP, needed chemical skills and the interdisciplinary relations.
VytisknoutZobrazeno: 23. 7. 2024 19:21