Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{970601, author = {Janík, Tomáš and Slavík, Jan and Knecht, Petr and Najvar, Petr}, address = {Bratislava}, booktitle = {Škola - statický element v sociálnej dynamike}, edition = {1.}, editor = {O. Kaščák, B. Pupala (Eds.)}, keywords = {curricular reform; implementation; research on curriculum}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-8078-459-1}, pages = {42-48}, publisher = {Iura Edition}, title = {Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 970601 AU - Janík, Tomáš - Slavík, Jan - Knecht, Petr - Najvar, Petr PY - 2011 TI - Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy PB - Iura Edition CY - Bratislava SN - 9788080784591 KW - curricular reform KW - implementation KW - research on curriculum N2 - Příspěvek je založen na analýze metodologických přístupů k empirickému zkoumání kurikulární reformy jakožto specifického druhu edukační změny. Rozebírají se přístupy rozpracovávané autory, jako jsou např. Künzli, Gundem, Fullan a další. Hlavní pozornost je věnována snahám o operacionalizaci pojmu implementace, jímž je označován proces zavádění určitých idejí do praxe prostřednictvím konkrétních koncepcí. V souvislosti s tím je rozebírán problém (ne)fungování, resp. (ne)účinnosti kurikulární reformy, a to s ohledem na mnohdy nepřiměřená očekávání, jež jsou s tímto typem edukační změny spojována. ER -
JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Petr KNECHT a Petr NAJVAR. Když se zaváděné má stát zavedeným aneb k metodologii výzkumu zaměřeného na implementaci kurikulární reformy. In O. Kaščák, B. Pupala (Eds.). \textit{Škola - statický element v sociálnej dynamike}. 1. vyd. Bratislava: Iura Edition, 2011, s.~42-48. ISBN~978-80-8078-459-1.
|