Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{970633, author = {Píšová, Michaela and Kostková, Klára and Vlček, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Projekt Kurikulum G. Sborník příspěvků z Národní konference}, edition = {první}, editor = {Kolektiv autorů}, keywords = {case studies; teacher; curriculum design; curriculum functions; educational aims and content}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87063-56-9}, pages = {25-30}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) divize VÚP}, title = {Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula}, url = {http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 970633 AU - Píšová, Michaela - Kostková, Klára - Vlček, Petr PY - 2011 TI - Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula PB - Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) divize VÚP CY - Praha SN - 9788087063569 KW - case studies KW - teacher KW - curriculum design KW - curriculum functions KW - educational aims and content UR - http://digifolio.rvp.cz/artefact/file/download.php?file=37891&view=5123 N2 - Příspěvek představuje třetí fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Výzkumné otázky se týkaly implementace RVP jako tvorby ŠVP. Cílem případových studií bylo postihnout průběh tohoto kurikulárního procesu. Pozornost byla věnována funkcím kurikula v rovině práce s cíli a obsahy, kurikulárního plánování a řízení výuky i faktorům, které tvorbu ŠVP ovlivňují. Případové studie umožnily zaměřit se na úroveň oborově specifickou, tj. perspektivu různých školních předmětů. Vznikla tak série desíti portrétů, které ukázaly na určité společné transdisciplinární aspekty sledované problematiky. ER -
PÍŠOVÁ, Michaela, Klára KOSTKOVÁ a Petr VLČEK. Případové studie tvorby kurikula: učitel v roli tvůrce kurikula. In Kolektiv autorů. \textit{Projekt Kurikulum G. Sborník příspěvků z Národní konference}. první. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV) divize VÚP, 2011, s.~25-30. ISBN~978-80-87063-56-9.
|