Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{970639, author = {Slavík, Jan and Najvar, Petr and Janík, Tomáš and Minaříková, Eva}, address = {Praha}, booktitle = {Projekt Kurikulum G : sborník příspěvků z národní konference}, edition = {1}, editor = {Kolektiv autorů}, keywords = {Virtual observation; videostudy; curricular reform; concept analysis}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87063-56-9}, pages = {31-36}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, divize VÚP}, title = {Virtuální hospitace a videostudie : podpora učitelům při realizaci kurikula}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 970639 AU - Slavík, Jan - Najvar, Petr - Janík, Tomáš - Minaříková, Eva PY - 2011 TI - Virtuální hospitace a videostudie : podpora učitelům při realizaci kurikula PB - Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, divize VÚP CY - Praha SN - 9788087063569 KW - Virtual observation KW - videostudy KW - curricular reform KW - concept analysis N2 - Příspěvek představuje čtvrtou fázi výzkumu Kvalitní škola zaměřeného na kurikulární reformu na gymnáziích. V rovině teoretických východisek výzkum stavěl na konceptových analýzách realizovaného kurikula z oborového a didaktického hlediska. Výzkumné otázky se vztahovaly k tomu, jak se vybrané ideje kurikulární reformy (např. klíčové kompetence) odrážejí v reálné výuce. Cílem videostudií bylo postihnout kvalitu příležitostí k rozvíjení kompetencí ve výuce a prozkoumat možnosti operacionalizace tohoto konstruktu na úrovni konkrétní výuky ve vybraných oborech gymnaziálního vzdělávání. Ještě více než v předchozích fázích umožnily videostudie uchopit zkoumané aspekty z oborově didaktického hlediska. ER -
SLAVÍK, Jan, Petr NAJVAR, Tomáš JANÍK a Eva MINAŘÍKOVÁ. Virtuální hospitace a videostudie : podpora učitelům při realizaci kurikula. In Kolektiv autorů. \textit{Projekt Kurikulum G : sborník příspěvků z národní konference}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, divize VÚP, 2011, s.~31-36. ISBN~978-80-87063-56-9.
|