s 2011

Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení

KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení

Název anglicky

Inclusive Education – Provisions for Different Age Groups and Disabilities

Vydání

1. vydání. Brno, 386 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Lékařská fakulta

ISBN

978-80-210-5731-9

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání, sociální inkluze, žák s narušenou komunikační schopností, se sluchovým postižením, se zdravotním postižením, s poruchami chování a sociálním znevýhodněním, informační a komunikační technologie

Klíčová slova anglicky

inclusive education, social inclusion, pupil with communication disorder, pupil with hearing impairment, pupil with health disability, pupil behavioral disorder and social disadvantage, information and communication technologies

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 2. 2012 13:52, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Publikace obsahuje kapitoly, které se zabývají inkluzivním vzděláváním a sociální inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Charakterizují inkluzivní přístupy k osobám se zdravotním postižením. Dále se zde pojednává o informačních a komunikačních technologiích, které se využívají při vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.

Anglicky

The book presents research supported by the project Support of grant projects of specific research. The publication is divided into five themes, which follow the focus of doctoral students of Special education and their supervisors. These themes include: Inclusive education and social integration, Education of pupils with communication disorders and pupils with hearing impairments in mainstream schools, Inclusive approaches to people with disabilities, Inclusive education in mainstream schools with focus on pupils with behavioral disorders and social disadvantages, and ICT in education of individuals with special needs.