2011
Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
FILOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
Název česky
Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy
Název anglicky
The Develop of skills for inclusive education of Primary Teachers
Autoři
FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. od s. 45-56, 12 s. 2011
Nakladatel
PdFMU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055530
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5561-2
Klíčová slova česky
primární vzdělávání; učitel primární školy; inkluzivní škola; inkluzivní učitel; inkluzivní kompetence; vzdělávání žáků se speciálními
Klíčová slova anglicky
primary education;primary school teacher; inklusive school; inclusive teacher; inklusive competence; education of pupils with special educational needs
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 9. 2013 08:48, PhDr. Hana Filová, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru.
Anglicky
The paper deals with developing skills for inclusive education for student teachers for 1st Primary School. We use their feedback at the end of the study, which could be incorporated in further optimizing the study program.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|