D 2011

Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy

FILOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy

Název česky

Rozvíjení inkluzivní kompetence budoucích učitelů primární školy

Název anglicky

The Develop of skills for inclusive education of Primary Teachers

Autoři

FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. od s. 45-56, 12 s. 2011

Nakladatel

PdFMU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055530

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5561-2

Klíčová slova česky

primární vzdělávání; učitel primární školy; inkluzivní škola; inkluzivní učitel; inkluzivní kompetence; vzdělávání žáků se speciálními

Klíčová slova anglicky

primary education;primary school teacher; inklusive school; inclusive teacher; inklusive competence; education of pupils with special educational needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 9. 2013 08:48, PhDr. Hana Filová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá problematikou rozvíjení kompetence k inkluzivnímu vzdělávání u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Provedli jsme výzkum jejich reflexe vlastní připravenosti na inkluzivní vzdělávání na konci studia, která bude zapracována v další optimalizaci studijního programu oboru.

Anglicky

The paper deals with developing skills for inclusive education for student teachers for 1st Primary School. We use their feedback at the end of the study, which could be incorporated in further optimizing the study program.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání