FILOVÁ, Hana. Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí. In ŠIMONÍK, O. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2011, s. 46-60. ISBN 978-80-210-5710-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Název česky Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Název anglicky Teacher Profession Choice as a Source of Professional Competences Development
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl, od s. 46-60, 15 s. 2011.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055533
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5710-4
Klíčová slova česky motivace; učitelská profese; žák; profesionální kompetence; pedagogické práce; společenská prestiž; příprava učitelů
Klíčová slova anglicky motivation; teaching profession; pupil; professional competences; educational work; social prestige; teachers training
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Hana Filová, Ph.D., učo 2134. Změněno: 27. 3. 2012 11:24.
Anotace
Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.
Anotace anglicky
This paper deals with analysis of factors influencing the choice of performance and teaching professions. The survey is conducted on two groups of respondents - students the 1st year, students in their 4th grade PdF MU with specialisation primary school. Defines general motivating factors affecting work performance of employees for teachers' professional competences.
Návaznosti
MUNI/A/1024/2010, interní kód MUNázev: Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence (Akronym: RKK)
Investor: Masarykova univerzita, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 18. 7. 2024 16:23