2011
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
FILOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Název česky
Volba učitelské profese jako východisko pro rozvoj profesionálních kompetencí
Název anglicky
Teacher Profession Choice as a Source of Professional Competences Development
Autoři
FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. díl, od s. 46-60, 15 s. 2011
Nakladatel
PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055533
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5710-4
Klíčová slova česky
motivace; učitelská profese; žák; profesionální kompetence; pedagogické práce; společenská prestiž; příprava učitelů
Klíčová slova anglicky
motivation; teaching profession; pupil; professional competences; educational work; social prestige; teachers training
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2012 11:24, PhDr. Hana Filová, Ph.D.
V originále
Stať se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících volbu studia našich studentů 1. a 4. ročníku oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na PdF MU v Brně. Výzkum potvrdil, že motivy k volbě profese lze považovat za východisko pro rozvoj učitelských profesionálních kompetencí.
Anglicky
This paper deals with analysis of factors influencing the choice of performance and teaching professions. The survey is conducted on two groups of respondents - students the 1st year, students in their 4th grade PdF MU with specialisation primary school. Defines general motivating factors affecting work performance of employees for teachers' professional competences.
Návaznosti
MUNI/A/1024/2010, interní kód MU |
|