TAUŠOVÁ, Kristýna. Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 115-128. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN 978-80-210-5718-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{970883, author = {Taušová, Kristýna}, address = {Brno}, booktitle = {Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků}, edition = {1.}, keywords = {receptive language skills learning strategies textbooks multilingualism German as a second foreign language systems of categories}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5718-0}, pages = {115-128}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 970883 AU - Taušová, Kristýna PY - 2011 TI - Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka VL - Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057180 KW - receptive language skills learning strategies textbooks multilingualism German as a second foreign language systems of categories N2 - Příspěvek popisuje tvorbu kategoriálních systémů pro hodnocení strategií učení ve spojitosti s receptivními řečovými dovednostmi v učebnicích němčiny pro druhý cizí jazyk, či pro počáteční výuku němčiny na druhém stupni základní školy. V pojetí němčiny jako druhého cizího jazyka vycházíme z konceptu mnohojazyčnosti. Dále představujeme základní soubor a výzkumný vzorek učebnic pro náš výzkum a přinášíme výsledky první fáze ověřování kategoriálních systémů. ER -
TAUŠOVÁ, Kristýna. Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka. In \textit{Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~115-128. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN~978-80-210-5718-0.
|