2011
Poruchy autistického spektra. Teorie, výzkum, zahraniční zkušenosti.
BAZALOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Poruchy autistického spektra. Teorie, výzkum, zahraniční zkušenosti.
Název anglicky
Autism Spectrum Disorders. Theory, Research, Experience from Abroad.
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, 249 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055569
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5781-4
Klíčová slova česky
porucha autistického spektra; autismus; inkluze; vzdělávání; edukace; diagnostika; výzkum; Česká republika; mezinárodní kontext; zahraničí země
Klíčová slova anglicky
autism spectrum disorder; autism; inclusion; education; diagnostics; research; the Czech Republic; international context; foreign countries
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 16:46, doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
V originále
Předkládaná publikace je shrnutím současných poznatků z oblasti poruch autistického spektra v České republice a vybraných zemích. Práce si klade za cíl přispět díky ucelenému přehledu aktuálních poznatků a získaných dat z prezentovaných výzkumných šetření, zpracovaných do dvou hlavních šetření s četnými subvýzkumy, ke komplexnějšímu pochopení poruchy, zvýšení informovanosti, podpoření trendů inkluzivního vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, a přispět k odborné diskusi na téma vhodnosti integrace žáků s poruchami autistického spektra do škol hlavního vzdělávacího proudu. Výzkumná šetření jsou uvedena na CD-ROM vloženém do publikace.
Anglicky
The book summarizes current information on autism spectrum disorders in the Czech Republic and some foreign countries. The aim of the book is to contribute through a comprehensive overview of theoretical data and data obtained from research investigations, divided into two main studies with various minor sub studies, to the comprehensive understanding of the disorder, raise of awareness, support of the inclusive trends, and to contribute to the debate on the appropriateness of integration of students on the autism spectrum into mainstream schools. All the research projects are presented at CD-ROM accompanying the book.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|