2011
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
NAJVAR, Petr, Jan SLAVÍK, Kateřina VLČKOVÁ, Milan KUBIATKO, Tomáš PAVLAS et. al.Základní údaje
Originální název
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Název česky
Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření
Název anglicky
Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: questionnaire survey
Autoři
NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Jan SLAVÍK (203 Česká republika), Kateřina VLČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Milan KUBIATKO (703 Slovensko, domácí), Tomáš PAVLAS (203 Česká republika) a Tomáš JANKO (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 17-23, 7 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055595
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5774-6
DOI
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40
Klíčová slova česky
kurikulární reforma; gymnázium; výzkum
Klíčová slova anglicky
curricular reform; upper-secondary school; research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 3. 2013 13:45, PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
V originále
Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol.
Anglicky
The text presents the second phase of a research that focused on the curricular reform that was being implemented to upper-secondary comprehensive schools. The aim of this phase was to analyse the phase of the reform that consisted in implementing school education programmes into teaching practice. The research focused on three areas: acceptance of the curricular reform, teachers’ beliefs about curriculum and effects of curriculum. The sample consisted of 1098 respondents from 58 schools.