ŠMAHELOVÁ, Bohumíra. Práce s nadanými žáky na 1. stupni ZŠ. In Janda, M.; Šťáva, J. (Eds.). Nadaní žáci ve škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2011, s. 119-126. ISBN 978-80-210-5760-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Práce s nadanými žáky na 1. stupni ZŠ.
Název anglicky Work with gifted pupils on the 1s grade of the Primary School
Autoři ŠMAHELOVÁ, Bohumíra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 119-126, 8 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055613
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5760-9
Klíčová slova česky skupinová práce s nadanými žáky
Klíčová slova anglicky group education of gifted students
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc., učo 428. Změněno: 19. 3. 2012 13:40.
Anotace
Článek informuje o výsledcích šetření, které bylo provedeno v rámci výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Výzkum proběhl na vybrané škole v Brně. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem a jakými metodami se pracuje ve skupinové výuce nadaných žáků.
Anotace anglicky
This article informs about the results of examination performed on selected school in Brno within the grant support of research intent Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education -MSM0021622443. The obective was to determine how and what methods is worked in a group eduaction of gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 06:16