Mehrsprachigkeit am Beispiel Deutsch nach Englisch – in Forschung und schulischer Praxis.
JANÍKOVÁ, Věra a Brigitte SORGER. Mehrsprachigkeit am Beispiel Deutsch nach Englisch – in Forschung und schulischer Praxis. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Mehrsprachigkeit am Beispiel Deutsch nach Englisch – in Forschung und schulischer Praxis. |
Název česky | Mnohojazyčnost na příkladu němčiny po angličtině – ve výzkumu a školní praxi. |
Název anglicky | Multilingualism on the example of German to English - in research and school practice. |
Autoři | JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Brigitte SORGER (40 Rakousko, domácí). |
Vydání | 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | němčina |
Typ výsledku | Uspořádání konference |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/11:00050504 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | mnohojazyčnost; výuka druhého cizího jazyka; němčina po angličtině; jazyková politika; výzkum |
Klíčová slova anglicky | multilingualism; teaching of second foreign language; German after English; language policy; research |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: Dr. phil. Brigitte Sorger, učo 25169. Změněno: 25. 2. 2012 13:36. |
Anotace |
---|
Die Konferenz soll die aktuelle sprachenpolitische, curriculare und unterrichtspraktische Situation in Fragen der Mehrsprachigkeit und insbesondere für das Lernen von Deutsch nach Englisch als zweiter Fremdsprache in der Tschechischen Republik aufzeigen und damit zu weiteren Diskussionen anregen. Neuere Forschungsergebnisse zum Tertiärsprachenlernen im Fachbereich Deutsch als Fremdsprache sollen Impulse für die weitere Implementierung von Mehrsprachigkeitskonzepten geben. |
Anotace česky |
---|
Konference si vytyčila za cíl ukázat aktuální jazykově politickou a kurikulární situaci a její odraz ve výukové praxi v otázkách podpory a realizace konceptu mnohojazyčnosti se zvláštním zřetelem k učení a vyučování němčině jako druhému cizímu jazyku po angličtině. Záměrem konference je rovněž k tomuto tématu v České republice podnítit další odbornou diskusi. Na konferenci budou předneseny nejnovější výsledky výzkumů v oblasti učení se druhému cizímu jazyku v oboru němčina jako cizí jazyk, které nabízí podněty pro rozvoj úspěšné implementace konceptu mnohojazyčnosti do výuky cizích jazyků. |
Anotace anglicky |
---|
The conference will highlight the current language policy, curriculum and teaching practical situation on issues of multilingualism, especially for learning from German to English as a second foreign language in the Czech Republic and to stimulate further discussion. Recent research results on the tertiary language learning in the Department of German as a foreign language will give impulses to the further implementation of multilingual policies. |
Návaznosti | |
---|---|
GAP407/11/0321, projekt VaV | Název: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině |
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:39