POL, Milan. Autoevaluace školy ve vývoji i ve střetu zájmů: Česká republika. Pedagogické rozhľady : odborno-metodický časopis. Banská Bystrica: Metodicko-pedagogické centrum, 2011, roč. 20, č. 5, s. 24-25. ISSN 1335-0404.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoevaluace školy ve vývoji i ve střetu zájmů: Česká republika
Název česky Autoevaluace školy ve vývoji i ve střetu zájmů: Česká republika
Název anglicky School self-evaluation in the development as well as in the conflict of interests: the Czech Republic
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Pedagogické rozhľady : odborno-metodický časopis, Banská Bystrica, Metodicko-pedagogické centrum, 2011, 1335-0404.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00059339
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky škola; autoevaluace; vývoj vzdělávací politiky; změna; střet zájmů
Klíčová slova anglicky school; self-evaluation; development of educational policy; change; conflict of interests
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 19:49.
Anotace
Text se věnuje vývoji autoevaluace škol v českém školství, od jejích počátků v devadesátých letech až po současné kontroverzní kroky snižující význam a potenciál autoevaluace pro rozvoj škol.
Anotace anglicky
The text deals with school self-evaluation in Czech school system, describing its development from late 1990s until current controversies that seem to undermine and ignore the potential of self-evaluation for school development.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 04:30