C 2011

Identita ukrytá kolem nás

NĚMEC, Jiří

Základní údaje

Originální název

Identita ukrytá kolem nás

Název česky

Identita ukrytá kolem nás

Název anglicky

Identity hidden around us

Autoři

NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Identita v sociálně pedagogickém výzkumu: pole napětí, změn a začlenění, od s. 34-45, 12 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055678

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5761-6

Klíčová slova česky

ego; fotografie; identita; kvalitativní výzkum; narace; vztažný systém; vizuální metodologie

Klíčová slova anglicky

ego; photographs; identity; qualitative research; narrative; reference system; visual methodology

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2013 15:46, doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola upozorňuje na zajímavé možnosti výzkumu identity prostřednictvím vybraných metod tzv. „vizuální metodologie“. Dokládá je na dvou menších výzkumech. První z nich je (již dříve částečně publikovaný) výzkum fenoménu jackass, druhým je inspirující způsob výzkumu identity prostřednictvím analýzy vizuálních „stop“, které člověk nechává ve svém vztažném prostředí.

Anglicky

Identity hidden around us” draws the readers attention to research possibilities in the area of "visual methodology" and gives two examples of such research. The first one, formerly partially published, is a jackass phenomenon study, while the second one is an inspiring way of conducting research by analyzing the visual "imprints" a person leaves on his/her surroundings.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání