ČADENI, Kristina, Lucie MUCALOVÁ, Lenka PROCHÁZKOVÁ a Jana SLADKÁ ŠEVČÍKOVÁ. Podpora profesionální prevence pedagogických pracovníků. In ŘEHULKA, E., JANDA, M. (eds.) ANOTACE příspěvků 7. konference s mezinárodní účastí Škola a zdraví 21. 2011. ISBN 978-80-210-5532-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora profesionální prevence pedagogických pracovníků
Název česky Podpora profesionální prevence pedagogických pracovníků
Název anglicky Support for the prevention on professional teachers
Autoři ČADENI, Kristina, Lucie MUCALOVÁ, Lenka PROCHÁZKOVÁ a Jana SLADKÁ ŠEVČÍKOVÁ.
Vydání ŘEHULKA, E., JANDA, M. (eds.) ANOTACE příspěvků 7. konference s mezinárodní účastí Škola a zdraví 21, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5532-2
Klíčová slova česky projekt; podpora profesionální prevence; pedagogický pracovník; poruchy příjmu potravy; rizikové faktory; zdravé stravovací návyky;
Klíčová slova anglicky project; professional support prevention; educator; eating disorders; risk factors; healthy eating habits
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 16. 9. 2013 17:35.
Anotace
Příspěvek pojednává o projektu s názvem Podpora profesionální prevence, jehož cílem bylo rozšíření schopností pedagogických pracovníků orientovat se v problematice poruch příjmu potravy a v oblasti zdravých stravovacích návyků podle nejnovějších poznatků lékařské vědy. Záměrem bylo pedagogy naučit rozpoznávat rizikové faktory onemocnění u žáků, jelikož se jedná o věkovou kategorii, která pro vznik nemoci představuje nejčetněji zastoupenou rizikovou skupinu.
Anotace anglicky
The paper deals with a project titled "Support to Professional Prevention", which aims to enhance the expertise of teachers in the field of eating disorders and healthy eating habits, using the latest medical knowledge. Its purpose was to give the teachers insight into how to recognise risk factors among students, who represent an age group most susceptible to the illness.
VytisknoutZobrazeno: 10. 6. 2024 03:10