2011
Inkluzivní vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách?
VOJTOVÁ, Věra a Jana PRESOVÁZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách?
Název česky
Inkluzivní vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách?
Název anglicky
Inclusive education in socially excluded city areas?
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana PRESOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different, od s. 281-288, 7 s. 2011
Nakladatel
Muni Press
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055708
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5731-9
Klíčová slova česky
žáci se sociálním znevýhodněním; sociálně vyloučená lokalita; školní vzdělávací program; inkluzivní vzdělávání; kvalita života.
Klíčová slova anglicky
social disadvantaged pupils; socially excluded city area; school curriculum; inclusive education; quality of life.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 2. 2014 12:53, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Impulzy inkluzivních trendů školské politiky evropských států otevírají v českých školách mnohá dilemata. V našem článku chceme na výstupech z pilotního výzkumu poukázat na některá z nich, která jsou spojena se vzděláváním romských žáků ve školách hlavního proudu vzdělávání v sociálně vyloučených lokalitách ve městě Brně.
Anglicky
Inclusive movement in the European policy opens a lot of dilemmas in Czech schools. Our article will be focused on some of them, which are connected with the education of Roma children in the social excluded Brno city areas and which are based on our pilot research outcomes from the mainstream schools.
Návaznosti
MUNI/A/1021/2010, interní kód MU |
|