Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972369, author = {Vlčková, Kateřina}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-84}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {mixed methods design; mixed methods; qualitative research; quantitative research; methodology; educational research; research design}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {1-6}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma?}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/vlckova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972369 AU - Vlčková, Kateřina PY - 2011 TI - Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma? PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - mixed methods design KW - mixed methods KW - qualitative research KW - quantitative research KW - methodology KW - educational research KW - research design UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/vlckova.pdf N2 - Smíšený výzkum je jedním z nových a závažných témat metodologie sociálních věd. Vzhledem k typickým výzkumným otázkám se jedná o zásadní design výzkumu pedagogických disciplín, zejména pedagogické evaluace. Stručně naznačujeme historii smíšeného výzkumu, jeho současné pojetí, kritéria jeho závažnosti a rozšíření, vybrané a zajímavé oblasti jeho přínosu pro pedagogický výzkum a otázky odpovídající české terminologie. Vycházíme z dosavadních výsledků výzkumu v dané oblasti. ER -
VLČKOVÁ, Kateřina. Smíšený výzkum: Jedná se o nové a závažné téma? In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~1-6. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-84.
|