STŘELEC, Stanislav, Jana KRÁTKÁ a Evžen ŘEHULKA. K postavení třídního učitele v současné české škole. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 410-415. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K postavení třídního učitele v současné české škole
Název česky K postavení třídního učitele v současné české škole
Název anglicky The class teacher's status in the current Czech school
Autoři STŘELEC, Stanislav (203 Česká republika, domácí), Jana KRÁTKÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Evžen ŘEHULKA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, od s. 410-415, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Fulltext
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055744
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72
Klíčová slova česky třídní učitel; závažnost funkce; výzkum; základní škola; střední škola
Klíčová slova anglicky class teacher; importance of the role; research; elementary school; middle school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 20. 3. 2012 13:47.
Anotace
Výzkumná studie přináší údaje o tom, jak je reflektována závažnost funkce třídního učitele na jednotlivých stupních školního vzdělávání třídními učiteli, žáky, vedením školy a rodiči žáků. Z našich výzkumných zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu.
Anotace anglicky
This research paper sums up information concerning the fact, how is the relevancy of the function of the class teacher reflected at different schools by their teachers, pupils, directors and pupils’ parents. From our dates result that the role of class teacher in the educational school process is irreplaceable and we can suppose that the function of class teacher will not lose its importance either in the future changing school system.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 02:44