Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972553, author = {Střelec, Stanislav and Krátká, Jana and Řehulka, Evžen}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72}, edition = {1. vyd.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.)}, keywords = {class teacher; importance of the role; research; elementary school; middle school}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {410-415}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {K postavení třídního učitele v současné české škole}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/streleckratkarehulka.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972553 AU - Střelec, Stanislav - Krátká, Jana - Řehulka, Evžen PY - 2011 TI - K postavení třídního učitele v současné české škole PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - class teacher KW - importance of the role KW - research KW - elementary school KW - middle school UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/streleckratkarehulka.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/streleckratkarehulka.pdf N2 - Výzkumná studie přináší údaje o tom, jak je reflektována závažnost funkce třídního učitele na jednotlivých stupních školního vzdělávání třídními učiteli, žáky, vedením školy a rodiči žáků. Z našich výzkumných zjištění vyplývá, že třídní učitelé mají nezastupitelné místo ve výchovném dění školy a vedou k předpokladu, že postavení (funkce) třídního učitele nebude v rámci proměn českého školství ztrácet na významu. ER -
STŘELEC, Stanislav, Jana KRÁTKÁ a Evžen ŘEHULKA. K postavení třídního učitele v současné české škole. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~410-415. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-72.
|