Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972567, author = {Šalamounová, Zuzana and Švaříček, Roman}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-54}, edition = {1. vyd.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {educational communication; subjective theories of teachers; IRF structure; discussion}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {52-56}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/salamounovasvaricek.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972567 AU - Šalamounová, Zuzana - Švaříček, Roman PY - 2011 TI - Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - educational communication KW - subjective theories of teachers KW - IRF structure KW - discussion UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/salamounovasvaricek.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/salamounovasvaricek.pdf N2 - Předložený příspěvek se zabývá výukovou komunikací a jejím pojetím ze strany učitelů. Na základě analýzy opakovaných rozhovorů s šestnácti učiteli humanitních předmětů na druhém stupni základní školy se věnujeme tomu, jak sami učitelé vnímají komunikaci, která ve školní třídě nastává mezi nimi a jejich žáky. Z výsledků analýzy pak vyplývá snaha učitelů o směřování ke konstruktivistickému nastavení výukové komunikace, identifikovány jsou však také důvody, vzhledem ke kterým je implementace těchto snah do každodenní školní reality prozatím v půli cesty mezi IRF strukturou a dialogickou výukou. ER -
ŠALAMOUNOVÁ, Zuzana a Roman ŠVAŘÍČEK. Subjektivní teorie učitelů o výukové komunikaci. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~52-56. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-54.
|