Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972569, author = {Švaříček, Roman and Šalamounová, Zuzana}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-73}, edition = {1. vyd.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {IRF structure; teacher questioning; pupil rejoinders; cognitive learning}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {46-51}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svariceksalamounova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972569 AU - Švaříček, Roman - Šalamounová, Zuzana PY - 2011 TI - Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - IRF structure KW - teacher questioning KW - pupil rejoinders KW - cognitive learning UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svariceksalamounova.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/svariceksalamounova.pdf N2 - Příspěvek představuje výsledky empirické studie zaměřené na učitelské otázky a žákovské odpovědi v rámci komunikace ve školní třídě na druhém stupni základní školy. Nejprve jsou popsány učitelské otázky, které tvoří první část základní organizační struktury výukové komunikace a představuji až 70 % všech interakci v hodině). Následně se příspěvek věnuje žákovským odpovědím a popisuje některé kognitivní strategie, které mohou žáci použít při zodpovídání otázek učitele uplatnit. ER -
ŠVAŘÍČEK, Roman a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Struktura a obsah výukové komunikace mezi učitelem a žáky. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~46-51. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-73.
|