b 2012

Evropské jazykové portfolio v praxi

BRYCHOVÁ, Alice, Věra JANÍKOVÁ a Kamila SLADKOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Evropské jazykové portfolio v praxi

Název česky

Evropské jazykové portfolio v praxi

Název anglicky

European Language Portfolio in practice

Autoři

BRYCHOVÁ, Alice, Věra JANÍKOVÁ a Kamila SLADKOVSKÁ

Vydání

1. vydání. Praha, 113 s. 2012

Nakladatel

NÚV

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-87063-70-5

Klíčová slova česky

Evropské jazykové portfolio, sebehodnocení, metakognitivní učení, jazykový profil podle SERR

Klíčová slova anglicky

European Language Portfolio, selfassessment, metacognitive learning, profile of language skills

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 3. 2013 21:56, prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Metodická příručka Evropské jazykové portfolio v praxi seznamuje čtenáře s hlavními principy Evropského jazykového portfolia (dále také EJP) a se způsoby, jak s tímto nástrojem pracovat ve výuce. EJP napomáhá k rozvoji schopnosti žáka nebo studenta o svém učení cizích jazyků přemýšlet, svůj jazykový vývoj dokumentovat a naučit se reálnému sebehodnocení. Cílem příručky je rovněž poskytnout vyučujícím cizích jazyků hlubší vhled do teoretických východisek konceptu autonomního učení, motivace žáků, příp. studentů, interkulturní kompetence a strategií učení. Odrážejí se v ní nejen praktické zkušenosti autorek, ale i nové poznatky z oblasti učení a vyučování cizích jazyků.

Anglicky

Methodological Guide of the European Language Portfolio in practice acquaints readers with the main principles of the European Language Portfolio and ways to work with this tool in the classroom. The ELP helps to develop skills of students about their learning foreign languages, about their language development to document and learn real self. The Guide makes posible a deeper insight into the theoretical concept of autonomous learning, motivation of pupils or students, intercultural competence and learning strategies.

Přiložené soubory

EJP_v_praxi_prirucka_pro_ucitele.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru