BLAŽKOVÁ, Růžena. Proč se učíme algebru? In Novotná Jiřina. Moderní trendy ve výuce matematiky a fyziky. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 16-23, 7 s. ISBN 978-80-210-5652-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Proč se učíme algebru?
Název česky Proč se učíme algebru?
Název anglicky Why do we learn algebra?
Autoři BLAŽKOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Moderní trendy ve výuce matematiky a fyziky, od s. 16-23, 7 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055756
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5652-7
Klíčová slova česky motivace; algebra; algebraické výrazy
Klíčová slova anglicky motivation; algebras; terms; arrangements
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: RNDr. Růžena Blažková, CSc., učo 310. Změněno: 5. 4. 2012 09:13.
Anotace
Výsledky výzkumné činnosti v oblasti motivace studentů.Ve školské matematice je nutné motivovat žáky, aby se chtěli učit. Motivační potenciál matematických témat se výrazně liší. K tématům, které mají na základní škole omezené motivační možnosti, patří algebra. Jsou ukázány některé možnosti motivací tohoto tématu.
Anotace anglicky
Result od research in the field of motivation of students. The role of motivation in mathematics is very important and should show to pupils the beauty of this subject. The methods of motivation are different, some of them are of great potential, unlike of others which are limited.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 12:15