Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{973178, author = {Girglová, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}, edition = {1.}, keywords = {Framework Educational Programme for Basic Education; key competences; communicative competence; communication; pupil with impaired communication ability; primary school; educational process; teacher}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5663-3}, pages = {51-59}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 973178 AU - Girglová, Veronika PY - 2011 TI - Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021056633 KW - Framework Educational Programme for Basic Education KW - key competences KW - communicative competence KW - communication KW - pupil with impaired communication ability KW - primary school KW - educational process KW - teacher N2 - Kapitola je primárně orientována na problematiku vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v prostředí běžné základní školy. Usiluje o bližší analýzu možností a aktuální úrovně komunikace těchto žáků v kontextu jejich komunikativních kompetencí, které vyplývají z klíčových kompetencí, jenž jsou stanoveny Rámcovým vzdělávacím plánem pro základní vzdělávání. V souvislosti s touto problematikou je třeba brát na zřetel rovněž zkušenosti pedagogů, již intenzivně pracují s těmito žáky. Výše zmíněná problematika je zahrnuta v dílčích výsledcích výzkumného šetření, které jsou uvedeny v tomto textu. ER -
GIRGLOVÁ, Veronika. Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy. In \textit{Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~51-59. ISBN~978-80-210-5663-3.
|