FRIEDMANN, Zdeněk. Profesní orientace jako pedagogický proces. In FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 13-19, 5 s. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Profesní orientace jako pedagogický proces.
Název anglicky PROFESSIONAL ASPIRATIONS AS AN EDUCATIONAL PROCESS
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 13-19, 5 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055810
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky profesní orientace, pedagogický proces, kariérové poradenství.
Klíčová slova anglicky professional aspirations; educational process; career guidance
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc., učo 733. Změněno: 27. 3. 2012 12:05.
Anotace
Text obsahuje rozbor některých často používaných odborných termínů z oblasti profesní orientace v souvislosti s pedagogickým procesem. Stručně také charakterizuje historii a současnost problematiky profesní orientace a kariérového poradenství v České republice i v zahraničí. Text obsahuje rozbor některých často používaných odborných termínů z oblasti profesní orientace v souvislosti s pedagogickým procesem. Stručně také charakterizuje historii a současnost problematiky profesní orientace a kariérového poradenství v České republice i v zahraničí.Je to analytická teoretická studie.
Anotace anglicky
The text presents an analysis of frequently used terms in the field of professional aspirations associated with the educational process. In the paper we also briefly describe the history and present situation in the field of professional aspirations and career guidance in the Czech Republic and abroad.It is analytical and theoretical studies.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 02:19