ZLATNÍČEK, Pavel. Kvalita výuky cizích jazyků – vývoj a pilotáž pozorovacího nástroje. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova Universita, 2011, s. 257-262. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-88.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita výuky cizích jazyků – vývoj a pilotáž pozorovacího nástroje
Název anglicky Teaching quality of foreign language – development and pilot study of observation instrument
Autoři ZLATNÍČEK, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, od s. 257-262, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova Universita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Fulltext
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055814
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5774-6
Doi 10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-88
Klíčová slova česky Kvalita; kvalita výuky; kvalita výuky cizího jazyka; oblasti kvality výuky; indikátory kvality výuky
Klíčová slova anglicky Quality; teaching quality; quality of foreign language teaching; areas of teaching quality; indicators of teaching quality
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 20. 3. 2012 14:09.
Anotace
Článek představuje autorův výzkum v oblasti kvality výuky cizího jazyka v rámci disertační práce. Ta se zabývá výzkumem kvality výuky z hlediska (a) motivování; (b) klimatu podporujícího učení; (c) práce s časem; (d) orientace na cíle; (e) učitelova projevu. V rámci článku jsou představeny cíle výzkumu, přístupy výzkumu, pozorovací nástroj kvality výuky, který bude využit při výzkumu v autorově disertační práci a dosavadní výsledky pilotáže.
Anotace anglicky
This paper deals with a research in area of teaching quality of foreign language within framework of dissertation thesis, which is focused on research of teaching quality from viewpoint: (a) motivation; (b) a supportive classroom climate; (c) use of learning time; (d) goal orientation; (e) teacher's speech. In frame of this paper are the aim of research, accesses of research, observation instrument for teaching quality and first results of pilot study introduced.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:18