C 2011

Možnosti I. stupně základních škol v přípravě na volbu studijního oboru či povolání.

FRIEDMANN, Zdeněk

Základní údaje

Originální název

Možnosti I. stupně základních škol v přípravě na volbu studijního oboru či povolání.

Název anglicky

EDUCATION FOR VOCATIONAL CHOICE IN PRIMARY SCHOOL.

Autoři

FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce, od s. 255-260, 6 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055817

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5602-2

Klíčová slova česky

profesní orientace, 1. stupeň základní školy, vyučovací formy a metody, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami.

Klíčová slova anglicky

professional aspirations; primary school; teaching forms and methods; pupils with special educational needs

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2012 12:03, doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc.

Anotace

V originále

V tomto textu jsou prezentovány některé výsledky šetření, které jsme realizovali na základních školách v roce 2009. Přinášíme názory učitelů a učitelek na úlohu prvního stupně základní školy v oblasti elementární výchovy k volbě povolání, resp. profesní orientace žáků. Zaměřili jsme se mimo jiné i na práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

Anglicky

In this text we present selected results of an investigation conducted in basic schools in 2009. In the paper we include teachers opinions on the role of primary school in the field of elementary education for vocational choice, or professional aspirations of pupils. We focused, among others, on dealing with pupils with special educational needs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání