FRIEDMANN, Zdeněk. Možnosti I. stupně základních škol v přípravě na volbu studijního oboru či povolání. In FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 255-260. ISBN 978-80-210-5602-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti I. stupně základních škol v přípravě na volbu studijního oboru či povolání.
Název anglicky EDUCATION FOR VOCATIONAL CHOICE IN PRIMARY SCHOOL.
Autoři FRIEDMANN, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, FRIEDMANN, Z. et. al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce, od s. 255-260, 6 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055817
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5602-2
Klíčová slova česky profesní orientace, 1. stupeň základní školy, vyučovací formy a metody, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami.
Klíčová slova anglicky professional aspirations; primary school; teaching forms and methods; pupils with special educational needs
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Zdeněk Friedmann, CSc., učo 733. Změněno: 27. 3. 2012 12:03.
Anotace
V tomto textu jsou prezentovány některé výsledky šetření, které jsme realizovali na základních školách v roce 2009. Přinášíme názory učitelů a učitelek na úlohu prvního stupně základní školy v oblasti elementární výchovy k volbě povolání, resp. profesní orientace žáků. Zaměřili jsme se mimo jiné i na práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Anotace anglicky
In this text we present selected results of an investigation conducted in basic schools in 2009. In the paper we include teachers opinions on the role of primary school in the field of elementary education for vocational choice, or professional aspirations of pupils. We focused, among others, on dealing with pupils with special educational needs.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 16:08