BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. první. Brno: Paido, 2011, s. 379-389. ISBN 978-80-7315-216-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973341, author = {Balátová, Kristýna}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School.}, edition = {první}, editor = {Vítková, M., Opatřilová, D.}, keywords = {Specific Learning Disabilities (SLD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); diagnostics; diagnostic methods; case history; interview; observation; rating scales; standardized tests; inclusion;}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {379-389}, publisher = {Paido}, title = {Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973341 AU - Balátová, Kristýna PY - 2011 TI - Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA) PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152161 KW - Specific Learning Disabilities (SLD) KW - Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) KW - diagnostics KW - diagnostic methods KW - case history KW - interview KW - observation KW - rating scales KW - standardized tests KW - inclusion; N2 - Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich diagnostikou. Tedy konkrétně tím, jak se diagnostikují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení ve Spojených státech amerických. (Článek slouží jako teoretická část autorčina výzkumu.) Plný text uveden na CD. ER -
BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Vítková, M., Opatřilová, D. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School.}. první. Brno: Paido, 2011, s.~379-389. ISBN~978-80-7315-216-1.
|