BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. první. Brno: Paido, 2011, s. 379-389. ISBN 978-80-7315-216-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)
Název česky Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)
Název anglicky Comprehensive Diagnostics of Specific Learning Disabilities in the United States of America (USA)
Autoři BALÁTOVÁ, Kristýna (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. od s. 379-389, 11 s. 2011.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055836
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky specifické poruchy učení (SPU); Porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD); diagnostika; diagnostické metody; anamnéza; rozhovor; pozorování; ratingové škály; standardizované testy; inkluze;
Klíčová slova anglicky Specific Learning Disabilities (SLD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); diagnostics; diagnostic methods; case history; interview; observation; rating scales; standardized tests; inclusion;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:55.
Anotace
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich diagnostikou. Tedy konkrétně tím, jak se diagnostikují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení ve Spojených státech amerických. (Článek slouží jako teoretická část autorčina výzkumu.) Plný text uveden na CD.
Anotace anglicky
This article deals with specific learning disabilities and their diagnosis, specifically how to diagnose specific learning disabilities and how to use the diagnostic methods of specific learning disabilities in the United States of America. (Article serves as the theoretical part of the author's research.)
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:22