BALÁTOVÁ, Kristýna. Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA). In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)
Název česky Komplexní diagnostika specifických poruch učení ve Spojených státech amerických (USA)
Název anglicky Comprehensive Diagnostics of Specific Learning Disabilities in the United States of America (USA)
Autoři BALÁTOVÁ, Kristýna.
Vydání Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-215-4
Klíčová slova česky specifické poruchy učení (SPU); Porucha pozornosti s hyperaktivitou (ADHD); diagnostika; diagnostické metody; anamnéza; rozhovor; pozorování; ratingové škály; standardizované testy; inkluze;
Klíčová slova anglicky Specific Learning Disabilities (SLD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); diagnostics; diagnostic methods; case history; interview; observation; rating scales; standardized tests; inclusion;
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D., učo 84421. Změněno: 28. 2. 2012 12:34.
Anotace
Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení a jejich diagnostikou. Tedy konkrétně tím, jak se diagnostikují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení ve Spojených státech amerických. (Článek slouží jako teoretická část autorčina výzkumu.)
Anotace anglicky
This article deals with specific learning disabilities and their diagnosis, specifically how to diagnose specific learning disabilities and how to use the diagnostic methods of specific learning disabilities in the United States of America. (Article serves as the theoretical part of the author's research.)
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 8. 2024 10:42