k 2011

Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování

BALÁTOVÁ, Kristýna

Základní údaje

Originální název

Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování

Název česky

Výzkum hodnot u adolescentů s poruchami chování

Název anglicky

Research of Values of Adolescents with Behavior Disorders

Autoři

BALÁTOVÁ, Kristýna

Vydání

Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, 2011

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

hodnoty; adolescence; poruchy chování; kvantitativní výzkumná strategie; předvýzkum; pilotní studie; respondenti; výběrový soubor

Klíčová slova anglicky

values; adolescence; behavioral disorders; quantitative research strategies; pre-research; pilot study; respondents; sample

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2012 12:39, PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tato prezentace pojednává o kvantitativním výzkumu hodnot, který probíhal v roce 2011 u adolescentů s poruchami chování. Jsou zde zmapovány fáze předvýzkumu a pilotáže a dále také popsány vlastnosti výzkumného vzorku (popisné statistiky výběrového souboru – charakteristiky, preferované pořadí hodnot), včetně vybrané výzkumné metody – Rokeachova testu hierarchie hodnot

Anglicky

This presentation discusses a quantitative research of values of adolescents with behavioral disorders, which was carried out in 2011. The presentation maps the pre-research phase and pilot studies and also describes the properties of the research sample (descriptive statistics, sample characteristics, preferred order of values), including selected research method – Rokeach Hierarchy of Values Test

Návaznosti

MUNI/B/1027/2010, interní kód MU
Název: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference