GAJZLEROVÁ, Lenka. Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 107-121. ISBN 978-80-210-5663-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název česky Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs
Autoři GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 107-121, 15 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055845
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5663-3
Klíčová slova česky rámcový vzdělávací program; informační a komunikační technologie; digitální technologie; multimediální technologie; speciální vzdělávací potřeby; klíčové kompetence; průřezová témata
Klíčová slova anglicky Framework Educational Program; information and communication technology; digital technology; multimedial technology; special educational needs; key competencies; cross-cutting themes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová, učo 274511. Změněno: 28. 2. 2012 20:21.
Anotace
Kapitola se zabývá problematikou digitálních technologií využívaných ve vzdělávacím procesu. Dále pak analýzou kurikulárních dokumentů České republiky se zaměřením na informační a komunikační technologie (IKT). Součástí kapitoly je výzkumný projekt realizovaný na základních školách Jihomoravského kraje.
Anotace anglicky
This chapter deals with issues of digital technologies, which are used in the educational process. Furthermore it is concentrated on the analysis of curricular documents in the Czech Republic, focusing on the Information and Communication Technologies (ICT). The chapter is a part of a research project carried out at primary schools in the South Moravian region.
Návaznosti
MUNI/B/1027/2010, interní kód MUNázev: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 20:29