C 2011

Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

GAJZLEROVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název česky

Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Název anglicky

Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs

Autoři

GAJZLEROVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 107-121, 15 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055845

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5663-3

Klíčová slova česky

rámcový vzdělávací program; informační a komunikační technologie; digitální technologie; multimediální technologie; speciální vzdělávací potřeby; klíčové kompetence; průřezová témata

Klíčová slova anglicky

Framework Educational Program; information and communication technology; digital technology; multimedial technology; special educational needs; key competencies; cross-cutting themes

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2012 20:21, Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá problematikou digitálních technologií využívaných ve vzdělávacím procesu. Dále pak analýzou kurikulárních dokumentů České republiky se zaměřením na informační a komunikační technologie (IKT). Součástí kapitoly je výzkumný projekt realizovaný na základních školách Jihomoravského kraje.

Anglicky

This chapter deals with issues of digital technologies, which are used in the educational process. Furthermore it is concentrated on the analysis of curricular documents in the Czech Republic, focusing on the Information and Communication Technologies (ICT). The chapter is a part of a research project carried out at primary schools in the South Moravian region.

Návaznosti

MUNI/B/1027/2010, interní kód MU
Název: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference