2011
Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice
CHALOUPKOVÁ, SoňaZákladní údaje
Originální název
Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice
Název česky
Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice
Název anglicky
Analysis of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilties in the Czech Republic
Autoři
CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 60-68, 9 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055846
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5663-3
Klíčová slova česky
lehké mentální postižení; vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; vyučovací proces; vyučovací metody; vyučovací formy; vyučovací prostředky
Klíčová slova anglicky
mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; teaching methods; teaching forms; teaching resources
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2012 21:02, Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová
V originále
Kapitola je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Anglicky
The chapter deals with the analysis of teaching process in elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic, focusing on teaching methods, forms and resources. The chapter presents a research, which was realized at elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic in the year 2011. Partial results are show nand intrerpreted and conclusions of research presented in the article.
Návaznosti
MUNI/B/1027/2010, interní kód MU |
|