C 2011

Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice

CHALOUPKOVÁ, Soňa

Základní údaje

Originální název

Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice

Název česky

Analýza vyučovacího procesu v základních školách praktických v České republice

Název anglicky

Analysis of Teaching Process in Elementary Schools for Pupils with Mild Intellectual Disabilties in the Czech Republic

Autoři

CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 60-68, 9 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055846

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5663-3

Klíčová slova česky

lehké mentální postižení; vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; vyučovací proces; vyučovací metody; vyučovací formy; vyučovací prostředky

Klíčová slova anglicky

mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disability; elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities; teaching process; teaching methods; teaching forms; teaching resources

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 2. 2012 21:02, Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová

Anotace

V originále

Kapitola je zaměřena na analýzu vyučovacího procesu na základních školách praktických v České republice, se zaměřením na vyučovací metody, formy a prostředky. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.

Anglicky

The chapter deals with the analysis of teaching process in elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic, focusing on teaching methods, forms and resources. The chapter presents a research, which was realized at elementary schools for pupils with mild intellectual disabilities in the Czech Republic in the year 2011. Partial results are show nand intrerpreted and conclusions of research presented in the article.

Návaznosti

MUNI/B/1027/2010, interní kód MU
Název: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference