PRESOVÁ, Jana. Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 129-136. ISBN 978-80-210-5663-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Název česky Hodnocení ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Název anglicky Assessment in Education of Pupils with Social Disadvantages
Autoři PRESOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, od s. 129-136, 8 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055848
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5663-3
Klíčová slova česky sociálně znevýhodněný žák; základní škola; segregovaná výuka; hodnocení chování
Klíčová slova anglicky pupil with social disadvantages; primary school; segregated education; behavior assessment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Jana Presová, Ph.D., učo 174515. Změněno: 1. 3. 2013 11:04.
Anotace
Kapitola předkládá dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na analýzu vzdělávacích drah jedinců ze sociálně znevýhodněného prostředí. Konkrétně se zabývá zejména hodnocením chování, které užívají učitelé základních škol k posílení žádoucího chování žáků se sociálním znevýhodněním.
Anotace anglicky
The chapter presents partial research outcomes, focusing on education of pupils with social disadvantage. In this chapter we introduce the behavior assessment procedures used by teachers to support positive behavior models of pupils with social disadvantage.
Návaznosti
MUNI/B/1027/2010, interní kód MUNázev: Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání (Akronym: PEVIV)
Investor: Masarykova univerzita, Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 01:24