PIŠTĚKOVÁ, Lucie. Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory. In Šimoník, Oldřich. Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2011, s. 153-159. ISBN 978-80-210-5561-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.
Název česky Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory. ení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.
Název anglicky The development of key kompetences in the area of relationships. The climate and the project of peer support.
Autoři PIŠTĚKOVÁ, Lucie.
Vydání 1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl, od s. 153-159, 7 s. 2011.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5561-2
Klíčová slova česky vrstevnické vztahy, mezilidské vztahy, sociální interakce a komunikace, školení žáků, školní projekt
Klíčová slova anglicky peer relationship, interpersonal relationship, social interaction and communication, group feeling, training of pupils, school project
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Pištěková, učo 104530. Změněno: 29. 2. 2012 20:53.
Anotace
Tento příspěvek se bude zabývat hodnocením proběhlých školení programu vrstevnické podpory. V rámci toho jsou zkoumány i postoje žáků k projektu, do kterého se sami dobrovolně zapojili. Je reflektováno i hodnocení žáků, které se týká práce a atmosféry ve skupině podporovatelů. Nejdříve je předestřena problematika vrstevnických a vzájemných vztahů v prostředí školy. Dále jsou shrnuty dosavadní zkušenosti z proběhlých školení a samotného projektu, jenž je znám pod názvem CHIPS (ChildLine in Partnership with Schools). Závěrem příspěvku je popsán průběh provedených šetření a jsou zhodnoceny jeho výsledky.
Anotace anglicky
This article focuses on evaluation of passed training on project of peer support programme. There are also examined pupil’s attitudes towards the project in which they participated voluntarily. Evaluation of pupils is included on topics dealing with work of group of supporters and feeling inside this group. At first the issue of peer and interpersonal relationship is introduced. Next, present experience from passed trainings and the whole project is summed up. This project is known as CHIPS (ChildLine in Partnership with Schools). At the end a process of passed examination is described and results are evaluated.
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:27