Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973584, author = {Pištěková, Lucie}, address = {Brno}, booktitle = {Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl}, edition = {1. vyd.}, editor = {Šimoník, Oldřich}, keywords = {peer relationship, interpersonal relationship, social interaction and communication, group feeling, training of pupils, school project}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5561-2}, pages = {153-159}, publisher = {PdF MU}, title = {Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973584 AU - Pištěková, Lucie PY - 2011 TI - Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory. PB - PdF MU CY - Brno SN - 9788021055612 KW - peer relationship, interpersonal relationship, social interaction and communication, group feeling, training of pupils, school project N2 - Tento příspěvek se bude zabývat hodnocením proběhlých školení programu vrstevnické podpory. V rámci toho jsou zkoumány i postoje žáků k projektu, do kterého se sami dobrovolně zapojili. Je reflektováno i hodnocení žáků, které se týká práce a atmosféry ve skupině podporovatelů. Nejdříve je předestřena problematika vrstevnických a vzájemných vztahů v prostředí školy. Dále jsou shrnuty dosavadní zkušenosti z proběhlých školení a samotného projektu, jenž je znám pod názvem CHIPS (ChildLine in Partnership with Schools). Závěrem příspěvku je popsán průběh provedených šetření a jsou zhodnoceny jeho výsledky. ER -
PIŠTĚKOVÁ, Lucie. Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory. In Šimoník, Oldřich. \textit{Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl}. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2011, s.~153-159. ISBN~978-80-210-5561-2.
|