2011
Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.
PIŠTĚKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.
Název česky
Rozvíjení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory. ení klíčových kompetencí žáků v oblasti vzájemných vztahů. Klima pracovní skupiny a projekt vrstevnické podpory.
Název anglicky
The development of key kompetences in the area of relationships. The climate and the project of peer support.
Autoři
PIŠTĚKOVÁ, Lucie
Vydání
1. vyd. Brno, Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 1. díl, od s. 153-159, 7 s. 2011
Nakladatel
PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5561-2
Klíčová slova česky
vrstevnické vztahy, mezilidské vztahy, sociální interakce a komunikace, školení žáků, školní projekt
Klíčová slova anglicky
peer relationship, interpersonal relationship, social interaction and communication, group feeling, training of pupils, school project
Změněno: 29. 2. 2012 20:53, Mgr. Lucie Pištěková
V originále
Tento příspěvek se bude zabývat hodnocením proběhlých školení programu vrstevnické podpory. V rámci toho jsou zkoumány i postoje žáků k projektu, do kterého se sami dobrovolně zapojili. Je reflektováno i hodnocení žáků, které se týká práce a atmosféry ve skupině podporovatelů. Nejdříve je předestřena problematika vrstevnických a vzájemných vztahů v prostředí školy. Dále jsou shrnuty dosavadní zkušenosti z proběhlých školení a samotného projektu, jenž je znám pod názvem CHIPS (ChildLine in Partnership with Schools). Závěrem příspěvku je popsán průběh provedených šetření a jsou zhodnoceny jeho výsledky.
Anglicky
This article focuses on evaluation of passed training on project of peer support programme. There are also examined pupil’s attitudes towards the project in which they participated voluntarily. Evaluation of pupils is included on topics dealing with work of group of supporters and feeling inside this group. At first the issue of peer and interpersonal relationship is introduced. Next, present experience from passed trainings and the whole project is summed up. This project is known as CHIPS (ChildLine in Partnership with Schools). At the end a process of passed examination is described and results are evaluated.