2011
Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky
Název česky
Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky
Název anglicky
Opinions of students gifted for natural sciences to teaching physics
Autoři
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 101-118, 18 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita Brno
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00059393
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5760-9
Klíčová slova česky
přírodovědně nadaní žáci; IBSE; projekt PROFILES
Klíčová slova anglicky
gifted students; development of students gifted for science; physics teacher; teaching physics
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 23. 12. 2013 20:30, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
V příspěvku hledáme odpovědi na otázky: Umíme učit nadané žáky? Jak můžeme pomoci nadaným žákům? Jak můžeme pomoci učitelům nadaných žáků? Jak je máme učit fyziku? Nadaní i nenadaní žáci předpokládají, že jsou jejich učitelé dostatečně profesně vybaveni k tomu, aby mohli zodpovědně a efektivně vyučovat. Příspěvek je zaměřen zejména na výzkum názorů nadaných žáků na výuku fyziky a kvalitu učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavními výstupy výzkumy jsou výukové metody nadaných žáků.
Anglicky
In our contribution we are looking for answers on questions: Can we teach gifted students? How can we help the gifted students in learning? How can we help the teachers of gifted students? How can we teach them physics? Gifted and ungifted students assume that teachers are adequately professionally equipped to teach responsibly and effectively. Our contribution is focussed on research of gifted students'opinions on teaching physics and their teachers. Used research method is design-based method. Main research outcomes are educational methods how to teach gifted students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|