Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973606, author = {Škrabánková, Jana and Trna, Josef}, address = {Brno}, booktitle = {Nadaní žáci ve škole}, edition = {1.}, editor = {Janda, M., Šťáva, J.}, keywords = {gifted students; development of students gifted for science; physics teacher; teaching physics}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5760-9}, pages = {101-118}, publisher = {Masarykova univerzita Brno}, title = {Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973606 AU - Škrabánková, Jana - Trna, Josef PY - 2011 TI - Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky PB - Masarykova univerzita Brno CY - Brno SN - 9788021057609 KW - gifted students KW - development of students gifted for science KW - physics teacher KW - teaching physics N2 - V příspěvku hledáme odpovědi na otázky: Umíme učit nadané žáky? Jak můžeme pomoci nadaným žákům? Jak můžeme pomoci učitelům nadaných žáků? Jak je máme učit fyziku? Nadaní i nenadaní žáci předpokládají, že jsou jejich učitelé dostatečně profesně vybaveni k tomu, aby mohli zodpovědně a efektivně vyučovat. Příspěvek je zaměřen zejména na výzkum názorů nadaných žáků na výuku fyziky a kvalitu učitelů. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. Hlavními výstupy výzkumy jsou výukové metody nadaných žáků. ER -
ŠKRABÁNKOVÁ, Jana a Josef TRNA. Názory přírodovědně nadaných žáků na výuku fyziky. In Janda, M., Šťáva, J. \textit{Nadaní žáci ve škole}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2011, s.~101-118. ISBN~978-80-210-5760-9.
|