D 2011

Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ et. al.

Základní údaje

Originální název

Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie

Název česky

Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie

Název anglicky

Leading processes of organisational learning at schools: case studies

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 109-117, 9 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/11:00050545

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

978-80-210-5774-6

DOI

10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49

Klíčová slova anglicky

school;organisational learning;school leadership

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 18:11, prof. PhDr. Milan Pol, CSc.

Anotace

V originále

V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat organizační učení ve škole a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V tomto příspěvku budou detailněji pojednány výsledky prvních dvou případových studií.

Anglicky

The text deals with results of the second phase of the research project Processes of organisational learning at schools and their leadership. In this phase the empirical research has been started at basic schools (6–15) witht he aim to identify organisational learning at schools and to get basic overview about stimuli and also possible hindrances of organisational learning. The research design is case study. In this text we inform in a more detail about results of the first two case studies.

Návaznosti

GAP407/10/1197, projekt VaV
Název: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole