2011
Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie
POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Bohumíra LAZAROVÁ, Petr NOVOTNÝ et. al.Základní údaje
Originální název
Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie
Název česky
Vedení procesů organizačního učení ve škole: případové studie
Název anglicky
Leading processes of organisational learning at schools: case studies
Autoři
POL, Milan (203 Česká republika, garant, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin SEDLÁČEK (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. od s. 109-117, 9 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/11:00050545
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-210-5774-6
DOI
10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-49
Klíčová slova anglicky
school;organisational learning;school leadership
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 1. 2013 18:11, prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
V originále
V příspěvku představujeme dílčí výsledky další fáze výzkumného projektu Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Ve druhé fázi řešení projektu byl zahájen empirický výzkum v základních školách, jehož cílem je poznat organizační učení ve škole a získat elementární přehled o stimulech a bariérách organizačního učení. Výzkumným designem kvalitativně orientované druhé fáze byla zvolena případová studie. V tomto příspěvku budou detailněji pojednány výsledky prvních dvou případových studií.
Anglicky
The text deals with results of the second phase of the research project Processes of organisational learning at schools and their leadership. In this phase the empirical research has been started at basic schools (6–15) witht he aim to identify organisational learning at schools and to get basic overview about stimuli and also possible hindrances of organisational learning. The research design is case study. In this text we inform in a more detail about results of the first two case studies.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaV |
|