SYSLOVÁ, Zora. Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání. In Kroufek, R., Šlégr, J. Předškolní vzdělávání v pedagogických, psychologických a sociálních souvislostech. první. Ústí nad Labem: Ing. Tomáš Mikulenka, 2011, s. 48 - 56. ISBN 978-80-904927-1-4. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973680, author = {Syslová, Zora}, address = {Ústí nad Labem}, booktitle = {Předškolní vzdělávání v pedagogických, psychologických a sociálních souvislostech}, edition = {první}, editor = {Kroufek, R., Šlégr, J}, keywords = {standards; pre-primary education; quality}, language = {cze}, location = {Ústí nad Labem}, isbn = {978-80-904927-1-4}, pages = {48 - 56}, publisher = {Ing. Tomáš Mikulenka}, title = {Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973680 AU - Syslová, Zora PY - 2011 TI - Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání PB - Ing. Tomáš Mikulenka CY - Ústí nad Labem SN - 9788090492714 KW - standards KW - pre-primary education KW - quality N2 - Příspěvek popisuje genezi tvorby standardů předškolního vzdělávání. Analyzuje výstupy z diskuze, která proběhla na Metodickém portále Výzkumného ústavu pedagogického v Praze. Diskuse přinesla velmi rozporuplné názory. Autorka se zamýšlí nad postavením standardů z hlediska koncepčního rámce předškolního vzdělávání. Snaží se odpovědět na otázku, jak může připravovaný dokument pomoci předškolním pedagogům zkvalitnit jejich práci. Ukazuje se, že současná podoba dokumentu neodpovídá pojetí standardů vyšších stupňů škol. Neodpovídá ani potřebám mateřských škol, jak zazněly v diskuzi na Metodickém portále. ER -
SYSLOVÁ, Zora. Postavení standardů v koncepčním rámci předškolního vzdělávání. In Kroufek, R., Šlégr, J. \textit{Předškolní vzdělávání v pedagogických, psychologických a sociálních souvislostech}. první. Ústí nad Labem: Ing. Tomáš Mikulenka, 2011, s.~48 - 56. ISBN~978-80-904927-1-4.
|