Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{973692, author = {Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}, edition = {1.}, keywords = {framework educational programme; information and communication technologies; digital technologies; special educational needs; Förderschule; educational modules; classroom arrangement; tablet; interactive board; study box; teaching modules}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {319-329}, publisher = {MU}, title = {Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 973692 AU - Gajzlerová, Lenka PY - 2011 TI - Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů VL - Neuveden PB - MU CY - Brno SN - 9788021057319 KW - framework educational programme KW - information and communication technologies KW - digital technologies KW - special educational needs KW - Förderschule KW - educational modules KW - classroom arrangement KW - tablet KW - interactive board KW - study box KW - teaching modules N2 - Kapitola je věnována problematice integrace digitálních technologií do edukačního procesu na základě výzkumné analýzy kurikulárních dokumentů České republiky ve srovnání s příkladem vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg, který byl podroben analytickému zkoumání. Dále jsou v kapitole uvedeny příklady možnosti přípravy učitelů na základě učebních modulů realizovaných v německu, které následně usnadňují zapojení digitálních technologií do výuky. Součástí integrace digitálních technologií je i vhodné uspořádání kmenové třídy s PC a PC učebny, jejiž analýzu kapitola prezentuje. Dále možnosti digitálního hardwaru, usnadňujícího práci učitele i žáků. V neposlední řadě se kapitola zabývá analýzou učebních boxů a modulů, využitelných ve výuce na základní škole speciální, základní škole praktické a pro žáky s poruchami učení. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů. In \textit{KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s.~319-329. ISBN~978-80-210-5731-9.
|