ŠIMÁNĚ, Michal. Postoje a projevy německého obyvatelstva k československému menšinovému školství v ČSR na příkladu soudního okresu Ústí nad Labem. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 521-525. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-57. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{973702, author = {Šimáně, Michal}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-57}, edition = {1}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová}, keywords = {Czech minority school; Law Metelka; Usti nad Labem; Czech-German relations}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {521-525}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Postoje a projevy německého obyvatelstva k československému menšinovému školství v ČSR na příkladu soudního okresu Ústí nad Labem}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/simane.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 973702 AU - Šimáně, Michal PY - 2011 TI - Postoje a projevy německého obyvatelstva k československému menšinovému školství v ČSR na příkladu soudního okresu Ústí nad Labem PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - Czech minority school KW - Law Metelka KW - Usti nad Labem KW - Czech-German relations UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/simane.pdf N2 - Příspěvek přináší výsledky části výzkumu autorovy disertační práce. Zabývá se otázkou postojů a projevů německého obyvatelstva k československému menšinovému školství v soudním okrese Ústí nad Labem v prvních letech existence Československé republiky. K řešení této otázky je použito kvalitativního šetření opřené o metody historického výzkumu. Zejména o metody přímou a nepřímou a historicko-srovnávací metodu. Hlavními zdroji informací jsou archiválie uložené v Archivu města Ústí nad Labem. Příspěvek ukazuje nejen jaké postoje německé obyvatelstvo zaujímalo k československému menšinovému školství, ale ukazuje i různé roviny projevů těchto postojů jako jsou například školské stávky a úřední obstrukce. ER -
ŠIMÁNĚ, Michal. Postoje a projevy německého obyvatelstva k československému menšinovému školství v ČSR na příkladu soudního okresu Ústí nad Labem. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~521-525. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-57.
|