C 2011

Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření

MRÁZKOVÁ, Kateřina

Základní údaje

Originální název

Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření

Název česky

Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření

Název anglicky

Map Skills in Geography Teaching: Theoretic Model and Results of Research

Autoři

MRÁZKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje, od s. 195-207, 13 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23, 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055923

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5705-0

Klíčová slova česky

dovednosti; kartografické dovednosti; mapa; žáci;

Klíčová slova anglicky

map; map skills; skills; pupils;
Změněno: 4. 3. 2012 22:50, Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Tato kapitola představuje předvýzkum zpracovaný v rámci disertační práce autorky. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností u žáků základních škol. Výzkumným nástrojem je didaktický test tvořený učebními úlohami zaměřenými na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností.

Anglicky

The chapter introduces a theoretical model of cartographic skills as well as research into level of cartographic skill acquisition amongst primary school pupils. A methodological instrument, a didactic test, used in the research is also presented.

Návaznosti

MUNI/A/1020/2010, interní kód MU
Název: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty