2011
Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření
MRÁZKOVÁ, KateřinaZákladní údaje
Originální název
Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření
Název česky
Kartografické dovednosti ve výuce zeměpisu: teoretický model a výsledky výzkumného šetření
Název anglicky
Map Skills in Geography Teaching: Theoretic Model and Results of Research
Autoři
MRÁZKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje, od s. 195-207, 13 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23, 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055923
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5705-0
Klíčová slova česky
dovednosti; kartografické dovednosti; mapa; žáci;
Klíčová slova anglicky
map; map skills; skills; pupils;
Změněno: 4. 3. 2012 22:50, Mgr. Kateřina Gorčíková, Ph.D.
V originále
Tato kapitola představuje předvýzkum zpracovaný v rámci disertační práce autorky. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností u žáků základních škol. Výzkumným nástrojem je didaktický test tvořený učebními úlohami zaměřenými na zjištění úrovně osvojení kartografických dovedností.
Anglicky
The chapter introduces a theoretical model of cartographic skills as well as research into level of cartographic skill acquisition amongst primary school pupils. A methodological instrument, a didactic test, used in the research is also presented.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MU |
|