DAN, Jiří. Ispolzovanije koncepcii Maksa Ljušera v školnoj praktike. Načalnaja škola, Ježemesjačnyj naučno-metodičeskij žurnal. Moskva: Ministerstvo obrazovanija RF, 2011, roč. 2011, č. 6, s. 18-19.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ispolzovanije koncepcii Maksa Ljušera v školnoj praktike.
Název česky Využití koncepce Maxe Lüschera ve školní praxi.
Název anglicky Application of Max Lüscher’s Theory at Schools.
Autoři DAN, Jiří.
Vydání Načalnaja škola, Ježemesjačnyj naučno-metodičeskij žurnal, Moskva, Ministerstvo obrazovanija RF, 2011.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Max Lüscher; základní škola;
Klíčová slova anglicky Max Lüscher; elementary school;
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc., učo 2126. Změněno: 7. 3. 2012 11:43.
Anotace česky
Vlivem podnětů z prostředí je narušena duševní rovnováha a duševní zdraví řady dětí ve školním věku. U řady dětí se objevuje „hyperaktivní syndrom“ - angl. syndrom ADHD.
Anotace anglicky
Surrounding stimuli are believed to disrupt mental balance and mental health of a great number of children in school age. The ADHD syndrome appears in numerous cases.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 7. 2024 16:01