2011
Mentoring v učitelství
PÍŠOVÁ, Michaela, Karolina DUSCHINSKÁ, Jana KARGEROVÁ, Alena LAMPERTOVÁ, Eva LUKAVSKÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Mentoring v učitelství
Název anglicky
Mentoring in the teaching profession
Autoři
PÍŠOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí), Karolina DUSCHINSKÁ (203 Česká republika), Jana KARGEROVÁ (203 Česká republika), Alena LAMPERTOVÁ (703 Slovensko), Eva LUKAVSKÁ (203 Česká republika), Monika SZIMETHOVÁ (703 Slovensko) a Anna TOMKOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
první. Praha, 204 s. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00074587
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7290-518-8
Klíčová slova česky
učitelská profese; mentoring jako podpora profesního rozvoje; výzkum mentoringu
Klíčová slova anglicky
teaching profession; mentoring as a support of teacher professional development; research in mentoring
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 11. 3. 2015 22:52, doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D.
V originále
Publikace si klade za cíl konceptualizovat mentoring jako formu podpory profesního rozvoje učitele. Ve druhé části knihy jsou prezentovány tři výzkumné sondy do procesů mentoringu v rámci přípravného vzdělávání učitelů, simulace profesní indukce a dalšího vzdělávání učitelů.
Anglicky
The publication aims to conceptualize mentoring as a form of support of teacher professional development. In the second part of the book three research projects into the mentoring processes within pregraduate teacher education, simulation of professional induction, and in-service teacher education are presented.